Monday, November 15, 2010

Pandai bukan segala galanya

  • Dalam permasalahan ini saya melihat bahawa kejayaan itu datang melalui hasil usaha yang gigih serta keinginan yang tinggi untuk mencapai objektif yang telah ditetapkan.Melalui pengalaman hidup yang dilalui,boleh dikatakan saya telah menghadapi situasi dimana tiada keinginan untuk belajar dan berusaha tetapi hanya bergantung harap pada kepandaian semata mata....
  • Hal ini menyebabkan saya jatuh dalam sekelip mata ke peringkat yang sangat sangat hina.Walau pun begitu saya telah belajar dari ikhtibar ini dan memulakan hidup yang baru.Segala halangan yang boleh meyebabkan saya kembali seperti dulu akan saya tepis sejauh jauh nya supaya tidak berjangkit dan merebak dalam sanubari saya....
  • Insyaallah dengan usaha yang kuat dan keikhlasan dalam mencari ilmu,saya akan berjaya dengan jalan saya pilih sekarang ini...Amin..;)

No comments:

Post a Comment